فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

عکسی از ناصریا در مراسم شب هفتمش در تهران۸۵

مراسم هفتم ناصر یادر تهران

عکس قبلی          عکس بعدی 

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطریا سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://ahledarya.blogsky.com/

سلام ...
این گیتار زمانی برایم زیبا بود که در دستان توانمند ناصر بود.
مراسم هفتمی که فراموش ناشدنی ست . کاش این رو
هم اضافه می کردی . روز هفتی که تولد هم بود !
....
من هم با مصاحبه ای از ناصر به روزم منتظر نظرات شما
و دیگر دوستان نیز هستم .

...

پرند نیلگون چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام مینای عزیزم
عکسهات واقعا زیبان . مخصوصا این دریای غروب و ....
به نظرم اگه لوگوی وبلاگ ناصریا رو این جا بذاری بیشتر از اسم وبلاگ که در پیوندها نوشتی جلب توجه می کنه .
از زحماتت هم خیلی ممنونم .
روح ناصریا عزیز شاد و در آرامش !
اگه با نوید عزیز تماس داشتی بازم بهشون بگو ما بی صبرانه و هر روز منتظر شنیدن خبر انتشار آهنگ های دیگه ناصریامون هستیم . حتی اونایی رو که از اینترنت دانلود کردیم رو دوست داریم با کیفیت بهتر و تو یه آلبوم داشته باشیم .
شاد و پیروز باشی گل مینا

حتما عزیزم
در مورد لوگو هم موافقم حتما هرچه سریعتر می ذارم

نیما شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام مینا جان
از اینکه در مورد خواننده عزیزمان حتی بعد از فوتش هم مطلب می نویسی ازت کمال تشکر و سپاس را دارم
عکسهای جالبی گرفته بودید
خداوند ناصر عبداللهی را بیامرزد و شما را از دعای خیر ناصر بهرهمند سازد من فکر می کنم ناصر همیشه با ماست
من گاهی خواب او را هم می بینم
شما چی خواب ناصر رامی بینی؟
خداوند به فرزندان و همسرش صبر دهد

سلام
بله منم خواب ناصر را می بینم

فرامرز چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://nasser-ia-fatemeh.blogfa.com/

یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه
... این شعر وصف الحال آنانی است که در راه عشق و حقیقت و ایمان خویش جانبازی می کنند به سرخ حدیثی ...و به کمالی رسیده بود که جز انالحق نبود.

محمد معجزاز خانه هنرمندان موسیقی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

از شما بابت خلاقیت و زحمتی که میکشید کمال تشکر را دارم . به امید موفقییت و پیروزی توام با سلامتی شما. انشاالله.

دوستت دارم . تا ابد تا همیشه (ناصریا)

در دل من کسی است
که تا درخشش آخرین ستاره
تا پژمردن آخرین گل
و فرو افتادن آخرین برگ
دوستش دارم... (محمد معجز)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد