فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

سکوت دل انگیز طبیعت

این و دیگه خودم گرفتم

استخر پرورش ماهی در روستایی در اطراف رشت

عکس قبلی                عکس بعدی

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

مینا جونم عکسات خیلی ماهه . همه رو سیو کردم با اجازت .
می بوسمت

مهرداد پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام دوست گرامی
فتوبلاگ قشنگی داری من از عکسهایی که گذاشتی لذت بردم
منم میخوام یک وبلاگ درست کنم ولی نمیدونم چطوری توش عکسهایی که لازمه بذارم لطفا نحوه گذاشتن عکس در بلاگ اسکای رو برام بنویس درعوض منم لینک وبلاگ شمارو تو وبلاگم گذاشتم
ممنونم منتظر راهنماییت هستم

م پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ http://sharghsms.blogsky.com/

ادرس وبلاگ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد