فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

فتوبلاگ گل مینا

وبلاگ عکس گل مینا

هاپوی کوچولوی من (دنی)

۲ سالشه و فوق العاده با نمک!

وقتی گرسنشه دندوناش و اینجوری میاره بیرون!

نژادشم شیتزو جنتلمن

من که خیلی دوسش داشتم.

 

دنی

 

عکس قبلی                 عکس بعدی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.nasserabdollahi.blogsky.com/

این اقای دنی خیلی دوست داشتنی هستش.

دنی جون گل مینا اگه بهت غذا نداد یا نبردت حمام حتما بگو

ای جون موهاشو نگا..خیلی با حالی پسر

پرند نیلگون دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

واقعا مال خودته ؟
خوشکله !
سال نو مبارک!
من توی وبلاگ ناصریا کامنت گذاشتم اما فکر کنم نرسید !
روح عزیزان درگذشته تون همیشه شاد و در حال دعا برای شما !
بهترین ها در سال جدید رو برات آرزو می کنم.

سلام عزیزم
کامنتی از شما نداشتم.
سال نوی شما هم مبارک.

یه دوست دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.parsimages.ir

عکسهای وبلاگت رو تو یه سایت خوب اپلود کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد